En dan echt nog even..... - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van sandra milena swager - WaarBenJij.nu En dan echt nog even..... - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van sandra milena swager - WaarBenJij.nu

En dan echt nog even.....

Door: sandramilenaendennis

Blijf op de hoogte en volg sandra milena

17 Juli 2010 | Nederland, Schiedam

Hier lig ik dan in mijn bedje waar het 25 jaar geleden begon. Nog 1 nachtje dat ik niet weet wat Colombia inhoud. Het is ontzettend spannend, morgen de eerste stappen weer in het geboorteland. Ik heb er ontzettend veel zin in, niet alleen ik maar ik geloof iedereen in dit huis. De koffers zijn gepakt, hopelijk niet te zwaar maar dat zien we morgen wel. Het zal een lange vlucht worden maar dat komt wel goed. Colombia here we come

• 16 Juli 2010 - 22:38

Jolanda En Cees:

Hoi lieverds,

Goede reis en geniet van elk moment!

• 17 Juli 2010 - 06:00

Yvonne :

Hoi San en Dennis,
    Ik wens jullie een hele goede reis. En San ik hoop dal al je dromen waar worden en dat je je rust weer terug kan vinden.
    groetjes

• 17 Juli 2010 - 08:06

Carola:

Hoi Sandra en Dennis

Een goede reis! En voor in colombia veel succes en plezier.

Groetjes

• 17 Juli 2010 - 10:19

Siego:

hai sandra en dennis
    hoop dat je een goede reis hebt gehad en dat je de tyd van je leven zult hebben.het zal heel spannend voor je zyn ,maar geniet er van je hebt er zo lang naar uitgekeken groetjes siego