En dan echt nog even..... - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van sandra milena swager - WaarBenJij.nu En dan echt nog even..... - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van sandra milena swager - WaarBenJij.nu

En dan echt nog even.....

Door: sandramilenaendennis

Blijf op de hoogte en volg sandra milena

17 Juli 2010 | Nederland, Schiedam

Hier lig ik dan in mijn bedje waar het 25 jaar geleden begon. Nog 1 nachtje dat ik niet weet wat Colombia inhoud. Het is ontzettend spannend, morgen de eerste stappen weer in het geboorteland. Ik heb er ontzettend veel zin in, niet alleen ik maar ik geloof iedereen in dit huis. De koffers zijn gepakt, hopelijk niet te zwaar maar dat zien we morgen wel. Het zal een lange vlucht worden maar dat komt wel goed. Colombia here we come

  • 16 Juli 2010 - 22:38

    Jolanda En Cees:

    Hoi lieverds,

    Goede reis en geniet van elk moment!

  • 17 Juli 2010 - 06:00

    Yvonne :

    Hoi San en Dennis,
    Ik wens jullie een hele goede reis. En San ik hoop dal al je dromen waar worden en dat je je rust weer terug kan vinden.
    groetjes

  • 17 Juli 2010 - 08:06

    Carola:

    Hoi Sandra en Dennis

    Een goede reis! En voor in colombia veel succes en plezier.

    Groetjes

  • 17 Juli 2010 - 10:19

    Siego:

    hai sandra en dennis
    hoop dat je een goede reis hebt gehad en dat je de tyd van je leven zult hebben.het zal heel spannend voor je zyn ,maar geniet er van je hebt er zo lang naar uitgekeken groetjes siego

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiedam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2010

cartagena

24 Juli 2010

lunch bij de familie

22 Juli 2010

de ontmoeting

19 Juli 2010

de eerste paar dagen

17 Juli 2010

En dan echt nog even.....
sandra milena

Actief sinds 07 Juli 2010
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 5541

Voorgaande reizen:

17 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: