nog even...en dan de koffers pakken - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van sandra milena swager - WaarBenJij.nu nog even...en dan de koffers pakken - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van sandra milena swager - WaarBenJij.nu

nog even...en dan de koffers pakken

Door: sandramilenaendennis

Blijf op de hoogte en volg sandra milena

07 Juli 2010 | Nederland, Schiedam

bienvenidos

na een spannende tijd is het dan toch bijna zo ver, de leuke maar ook zo spannende reis gaat over 1,5 week eindelijk beginnen.
we kijken er heel erg naar uit, maar niet alleen de ontmoeting met de biologische familie, maar ook het ontdekken van mijn cultuur, de sfeer proeven "zeg maar". zelf denk ik dat deze mij zeker zal bevallen.

wij beginnen de reis in bogota en zullen daar enkele dagen verblijven, op woensdag gaan wij 5 dagen naar cali, waar de ontmoeting zal plaatsvinden. daarna gaan wij lekker rondreizen naar cartagena en santa marta. de caribische kust, wat wil een mens nog meer.

wij hopen jullie een beetje mee te laten genieten met de mooie reis.

besos sandra y dennis

• 07 Juli 2010 - 18:31

Gre En Berry:

Heel erg leuk idee en mooie site en we weten dan zo'n beetje hoe het met jullie gaat.

liefs Gre en Berry

• 07 Juli 2010 - 20:11

Jellie En Wim:

We zijn heel benieuwd naar jullie reisverslag (en de foto's)

• 07 Juli 2010 - 20:53

Sjouk En Go:

We hopen dat het een mooie en spannende reis wordt.

• 07 Juli 2010 - 22:01

Jolanda En Cees:

Hoi lieverds,

Nog een paar dagen en dan gaat eindelijk de spannende reis beginnen. Wij leven mee met jullie en volgen graag het reisverslag.

Boa viagem,
    Bejos

Cees en Jolanda

• 07 Juli 2010 - 22:57

Ton:

bijzonder om jullie moed en doorzettingsvermogen te zien.
    er zijn te veel woorden om dit in een zin te zeggen. onthoud dat de mooiste dingen in je leven niet in het bereiken van een doel liggen,maar dat je die juist tegen komt op weg daarna toe....
    knuffel van ons

• 08 Juli 2010 - 20:14

Mient En Nelleke:

Ook wij wensen jullie heel veel plezier en zullen jullie op de voet volgen, goede roots-reis

• 08 Juli 2010 - 21:39

Walter En Monique:

We zijn erg benieuwd naar jullie belevenissen!

Veel plezier! Groetjes van Walter, Monique en Gerben Kamminga

• 09 Juli 2010 - 17:29

Mart Ank Esther:

We wensen jullie een fijne vakantie en zullen jullie volgen groetjes oom mart tante ank en esther

• 09 Juli 2010 - 18:28

Mariska En Co.:

Wat spannend. Het moment is dan eindelijk daar, na al dat wachten. We leven met jullie mee en ik ben blij dat we zo op de hoogte kunnen blijven!!

Knuff

• 11 Juli 2010 - 16:25

Mient En Ria,:

Een reis waar je je leven lang herinneringen aan houdt. Geniet ervan!

• 15 Juli 2010 - 16:45

Mient En Nelleke:

Nog 2 nachten, spannend hoor. Nemen jullie wel de maagtabletten mee, ha, ha
    Heel goede reis overmorgen

• 15 Juli 2010 - 20:32

Anneke:

Heeej Sandra :-) Vandaag heb ik het al wel gezegd, maar ook nog even via deze weg een hele fijne, en mooie tijd gewenst!!! Echt een goed idee deze site! Groetjes van je collega. P.s. Nogmaals dankjewel voor de overheerlijke appelflappen ;-)

• 16 Juli 2010 - 09:18

Nicole:

Hey daar!

ik hoop jullie vanavond te zien om jullie heel veel plezier te wensen, maar anders vast via deze weg! wens jullie een hele fijne reis en hoop dat je zal vinden waar je zo lang op hebt gewacht.

Liefs Nicole

• 20 Juli 2010 - 18:11

Luuk De Waardt:

beste sandra en dennis ik kreeg de link vanmiddag in mijn handen gedrukt van mijn ouders om jullie website en wat dingen uit te printen en te bezoeken en dacht nu ik de leuke verhalen en fotos heb gezien laat ik ook een berichtje voor jullie achter een leuke tijd met je vader moeder en zus dennis en hartelijke groet uit NL janny lammert luuk en emad