de eerste paar dagen - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van sandra milena swager - WaarBenJij.nu de eerste paar dagen - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van sandra milena swager - WaarBenJij.nu

de eerste paar dagen

Door: sandramilenaendennis

Blijf op de hoogte en volg sandra milena

19 Juli 2010 | Colombia, Bogotá

daar gingen we dan vanuit schiphol naar madrid. daar aangekomen overstappen naar bogota. het was een lange reis, maar goed te doen. naast het slapen lekker film gekeken. eenmaal in bogota aangekomen, ja hoor... regen. we werden opgehaald door ray en judith wat erg leuk en apart was, opgehaald in colombia dat gebeurd je niet elke dag. we gingen met het busje naar het hotel, in 1 woord het verkeer is een chaos. maar bijna geen ongelukken. hoe doen ze dat.

op zondag het gesprek met dhr Palacios en zijn vrouw clara. het was een goed en verhelderend gesprek. ze wisten veel te vertellen over de familie. dat mijn biologische moeder ziek is geweest, maar gelukkig nu veel beter is. dat dat de reden was van mij adoptie. gelukkig ga ik iedereen zien, zoals het er nu naar uitziet. dus een heleboel informatie. een fijn gesprek dus.

´s middags nog even een wandelingetje gemaakt en koffie gedronken. ´s avonds gegeten aan de rand van bogota op de bergen. met een mooi uitzicht over bogota.

vandaag hebben we een citytrip gemaakt in bogota. met een kabelbaan de bergen in waar we een mooi uitzicht hadden op het o zo grote bogota, met zijn 18.9 miljoen inwoners. het is zo raar om te bedenken dat 1 stad meer inwoners heeft dan nederland. het is grappig om te zien dat je verschillende delen hebt, het centrum, het eerste begin van bogota en het noorden, het rijke deel en het zuiden het gewone tot arme deel. voor de rest hebben we gewandeld door het oude deel van bogota, dat was ontzettend leuk, maar ook vermoeiend omdat bogota erg hoog ligt, op zo´n 2000 meter hoogte, gelukkig hadden we vandaag erg lekker weer met een lekker zonnetje. het is gek om hier te lopen, maar het voelt ook goed. stiekem kijk ik wel of ik de mensen een beetje opelkaar vind lijken. of ik typische colombiaanse trekjes kan vinden, tot nu toe vind ik ze alleen maar erg klein. hahaha

  • 20 Juli 2010 - 07:08

    Gre En Berry:

    Leuk jullie reisverslag en fijn dat jullie goed zijn aangekomen.Ga er verder maar lekker van genieten.
    Positief dat jullie gesprek wat meer duidelijkheid heeft gegeven.Het zal morgen best een spannende dag worden om je familie te ontmoeten. We zullen aan jullie denken .
    Groetjes aan je ouders en Raymond en Judith

  • 20 Juli 2010 - 17:10

    Lijnie:

    Hallo Sandra en D@

  • 20 Juli 2010 - 17:19

    Lijnie:

    Hallo Sandra en Dennis
    fyn dat jullie reis goed
    verlopen is.wel spannend
    alvast een van je vragen
    opgelost!
    ik wens jullie een fyne
    en leuke tyd.groetjes
    Lijnie

  • 20 Juli 2010 - 17:34

    Carola:

    Hoi Sandra en Dennis

    Zo de foto van bogota op zich is al indrukwekkend! Fijn dat je nu zo´n positief gesprek hebt gehad dat is toch wel prettig na een lange reis. Het wordt nu wel spannender om je familie te gaan zien of niet? Het is trouwens wel heel leuk zo je reisverslag te lezen. Veel plezier allemaal daar!

    Groetjes

  • 20 Juli 2010 - 20:03

    Rob En Monique:

    leuk om zo mee te genieten van jullie reis via verslag en foto's!nog een hele fijne spannende tijd met z'n allen,groetjes rob en monique

  • 21 Juli 2010 - 08:03

    Siego:

    hai sandra en dennis
    fyn dat de reis goed is gegaan. de foto,s van bogota zien er indrukwekkend uit.snap dat je ogen te kort komt.het is wel leuk om zo op de hoogte te blyven wat jullie allemaal meemaken.

  • 22 Juli 2010 - 07:10

    Rowena:

    Ben blij dat jullie goed zijn aangekomen! Vandaag is volgens mij de grote dag :) Ik denk aan je! XRowena

  • 22 Juli 2010 - 17:02

    Kim En Marc:

    Hey dennis en sandra,

    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en ik hou jullie hier vandaan goed in de gaten.

    Dikke Kus Kim en Marc

  • 23 Juli 2010 - 06:51

    Wim En Henny:

    Heel leuk dat jullie toch nog voor vertrek uit Nederland zoveel meer informatie over de familie in Colombia kregen.
    Inmiddels zijn jullie na een lange reis gearriveerd en kan het grote avontuur beginnen.
    De zon schijnt, de familie uit Nederland compleet en dan nu de belangrijkste momenten van deze reis, de ontmoetingen en kennismaking met de familie in Colombia.
    Geniet van deze momenten!


  • 23 Juli 2010 - 09:43

    Marinka:

    Heej grote nicht,
    hoe gaat het daar?
    zoals ik al gelezen heb wel goed, echt leuk om te lezen, ik blijf lezen hoor...ik ben blij voor jullie, geniet er maar lekker van met zn alle :)
    dikke kus Marinka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Bogotá

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2010

cartagena

24 Juli 2010

lunch bij de familie

22 Juli 2010

de ontmoeting

19 Juli 2010

de eerste paar dagen

17 Juli 2010

En dan echt nog even.....
sandra milena

Actief sinds 07 Juli 2010
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 5541

Voorgaande reizen:

17 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: