lunch bij de familie - Reisverslag uit Cali, Colombia van sandra milena swager - WaarBenJij.nu lunch bij de familie - Reisverslag uit Cali, Colombia van sandra milena swager - WaarBenJij.nu

lunch bij de familie

Door: sandramilenaendennis

Blijf op de hoogte en volg sandra milena

24 Juli 2010 | Colombia, Cali

we werden 3 kwartier later opgehaald dan gepland, ach ja voor colombiaanse begrippen is dat waarschijnlijk nog steeds op tijd.

het was erg leuk om te zien hoe ze wonen, de rit er naar toe was langer dan gedacht. het was een gezellig huisje. wat op een gegeven moment steeds gezelliger werd omdat het helemaal vol liep. we hebben echt heel lekker typische colombiaans gegeten, met gebak als toetje. zo ontzettend schattig. oma was helemaal blij met mij, ze liet me bijna niet meer los. na het eten waren we met meer dan 30 mensen, ik als grote trekpleister natuurlijk. alle neefjes en nichtjes waren redelijk verlegen, maar vonden het wel erg leuk, ik moest steeds mijn e-mail adres geven. het was erg fijn om ze allemaal te zien. natuurlijk volgens colombiaanse begrippen kwam het krat bier op tafel en gingen we gezellig kletsen en dansen. wcht een feestje bouwen. niks zachtjes voor de buren, want die waren zo nieuwschierig die zaten gewoon door het raam te kijken. ik moest met iedereen salsa dansen, zeker met de zoon van mijn tante, die salsa danser is. geweldig. het is een echte zuid-amerikaanse familie. op een geven moment kwam er een neef die wel wat engels kon, not dus. oma vroeg of ik in december terug kom, gelukkig dat ik duidelijk kon maken dat ik mucho trabajo (veel moet werken) om weer terug te komen. ze wilde me heel graag zien. net als de rest van de familie. toen was het weer tijd om terug te gaan. het was een vermoeiende maar onzettend leuke dag.

  • 26 Juli 2010 - 05:30

    Evelyn:

    Wow!... Jammer dat het zover weg is hè!

  • 27 Juli 2010 - 08:29

    Gre En Berry:

    Hoy Sandra en Dennis

    Leuke foto's zeg , lijkt ons een hele leuke en gezellige familie en we zijn blij dat het kontakt zo goed is gegaan.Is Dennis ook nog op de Salsa toer geweest ?
    Intussentijd hebben jullie afscheid genomen en dat zal best emotioneel zijn geweest.
    Maar dat horen we nog wel.
    Als de planning klopt dan zijn jullie nu op vakantie in Santa Marta eo.
    Maak er een leuke tijd van.We horen nog wel van jullie.

    Veel liefs van Gre en Berry

  • 27 Juli 2010 - 11:38

    Wim En Henny:

    Sandra en Dennis,

    Mooi om te lezen hoe goed alles verloopt en hoe jullie allemaal genieten van de reis en de ontmoetingen met de familie.
    Een geweldige ervaring om in zo´n korte tijd met zoveel familie kennis te maken.
    Veel plezier allemaal!


  • 27 Juli 2010 - 13:40

    Lida:

    Wat een prachtige dag hebben jullie gehad!!!!!!!!en ontzettend mooie foto's
    moeilijk om weer afscheid te nemen lijkt me.we wensen jullie nog een geweldige tijd toe.

  • 27 Juli 2010 - 20:34

    Mient & Nelleke:

    Wat een ervaringen doen jullie op, wel een heel belangrijke periode in je leven. Wat zijn die mensen gastvrij zeg.
    Snuif alles lekker op. Je uitnodigen voor december, wilde ze Kerstfeest met je vieren?
    Heel leuk om dit allemaal te volgen. Wij wensen jullie verder nog een heel fijne vakantie

  • 30 Juli 2010 - 08:50

    Èrwin:

    Peaces come together now. Nog veel plezier met je familie, both! Ik weet dat het je goed gaat. Geen binnenlandse vluchten daar toch??? Hihihii Gr Erwin

  • 03 Augustus 2010 - 17:46

    Siego:

    hai sandra en dennis
    leuk om te zien hoeveel mensen er in een kamer kunnen.dat salsa dansen is echt iets voor jou.moet je maar voor doen als je weer komt werken.geniet nog maar van de laatste dagen van je vakantie.het voordeel is wel dat je email adressen van jev familie hebt dan kan je toch kontakt houden groetjes siego

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Cali

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2010

cartagena

24 Juli 2010

lunch bij de familie

22 Juli 2010

de ontmoeting

19 Juli 2010

de eerste paar dagen

17 Juli 2010

En dan echt nog even.....
sandra milena

Actief sinds 07 Juli 2010
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 5541

Voorgaande reizen:

17 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: