de ontmoeting - Reisverslag uit Cali, Colombia van sandra milena swager - WaarBenJij.nu de ontmoeting - Reisverslag uit Cali, Colombia van sandra milena swager - WaarBenJij.nu

de ontmoeting

Door: sandramilenaendennis

Blijf op de hoogte en volg sandra milena

22 Juli 2010 | Colombia, Cali

al vroeg wakker, maar niet zo gespannen als de dag ervoor, ik voelde me wel eenegzins relaxt. nog een fotoreportage gehouden in het hotel. het is echt een super mooi hotel waar we nu in verblijven. aan de ene kant super, maar toch wel een dubbel gevoel, als de familie het hotel zien krijgen ze wel een verkeerde indruk. zo als het eruit ziet, zo rijk zijn wij nou ook weer niet. maar stiekem toch wel erg leuk. er werd een mooi kamer beneden klaargemaakt om de ontmoeting te houden.

en ja dan kwam simone me halen om 10 uur, daar sta je dan te wachten in de kamer dat ze binnen komt, blij en erg nerveus. het was erg fijn om haar te zien, ze had zich echt helemaal mooi gemaakt. en ja dan is er echt zo{n moment dat je het liefst met je hand tegen je hoofd slaat dat je niet beter je best hebt gedaan met spaans leren. maar gelukkig begeleide simone me heel goed en vertaalde alles. ze heeft eerst haar levensverhaal verteld wat erg indrukwekkend was. het was fijn om van haar zelf te horen, en het was fijn om daar zelf op te reageren. daarna moest er natuurlijk foto{s gemaakt worden, daarna werd de rest van de colombiaanse familie gehaald. dat was erg verassend, naast 2 zussen waren er ook 3 tantes 2 neefjes en 1 nichtje gekomen. 1 zus was verhinderd. het was fijn om ze te zien, ik werd helemaal plat geknuffeld, wat nogal onhandig was, aangezien ik ja ja 2 koppen groter was haha. als je ziet hoe het leeft bij hun allemaal dan wordt je daar toch wel erg stil en blij van. ze waren heel blij met het fotoboek, die ging van hand tot hand, en mijn neefjes waren helemaal zoet met hun lego, de kettingen vielen ook wel in de smaak bij mijn zussen. gelukkig waren papa, mamma, dennis, raymond en judith er bij. ik heb ook een heel mooi kado van mij moeder gekregen van mijn moeder, een mooie gouden ring, die gaat niet meer af. ze willen heel graag dat we zaterdag komen lunchen bij hun thuis, dan kon oma me zien en de rest van de familie, dat zal een hele happening worden. wel erg fijn. ik kijk er wel zeker naar uit, alleen vind ik het heel erg jammer dat ik niet goed spaans kan. dat maakt het wel een stuk moeilijker. maar de zoon van mijn tante kan een beetje engels, en 1 van mijn zussen wil heel graag engels leren, dat moet zaterdag maar beginnen. vandaag gaan we lunchen in het hotel met de beide families, dat is wel erg leuk. het zijn wel 2 hele verschillende families, erg leuk om te zien, raymond zijn familie is erg rustig, aangezien het uit meerdere mannen bestaat en mijn familie is een kakelende vrouwen familie, zo eentje die je in de film ziet, zo{n zuid-amerikaanse famillie die lekker druk door elkaar zitten praten en bewegen.

  • 23 Juli 2010 - 14:40

    Pim & Fleur (Pim):

    Hai San & iedereen.
    Leuk om te lezen hoor!!! Fijn dat je het fijn hebt. Fleur heeft het nog niet gelezen maar die vertel ik zometeen dat je druk aan het typen bent... Groetjes uit italie

  • 23 Juli 2010 - 14:58

    Iloon:

    Hoi San!
    Wat fijn zeg dat het zo positief gegaan is! Kan me niet voorstellen wat je voelt op het moment dat de deur open gaat en je biologische moeder daar staat....
    En wat prachtig om te lezen dat je lekker geknuffeld bent en dat je zaterdag weer naar ze toe gaat. Bijzonder hoor...

    Ben zo benieuwd naar alle foto's en de uitgebreide verhalen! Maar dat komt wel als je terug bent :)

    Heel veel plezier zaterdag en het communiceren lukt vast wel met een beetje engels en gebaren met handen en voeten!

    Dikke kus en knuf van mij en de twee poezebeesten!
    xx

  • 23 Juli 2010 - 17:17

    Carla En Jannie:

    Hoi Sandra en familie,

    Wat geweldig om te lezen en fijn dat het zo goed is gegaan. Geniet ervan en nog heel veel plezier.

    En we willen wel alle foto's zien hoor als jullie terug zijn.

    Groetjes Carla en Jannie

  • 23 Juli 2010 - 18:14

    Evelyn:

    Wat een mooi verhaaltje! Helemaal goed gegaan dus! Fijn hoor!
    Ivo vroeg gister ook al of er alweer nieuws was...zal het hem straks gelijk vertellen.
    Geniet van de dagen die nog komen gaan! Met je familie uit Nederland en van daar en natuurlijk met Dennis.
    Dikke kus Evelyn

  • 23 Juli 2010 - 18:40

    Jellie:

    Wat fantastisch dat je zoveel familieleden hebt ontmoet! Veel plezier verder en laat de taal geen probleem zijn , dat komt wel goed. Groetjes voor jullie allemaal van ons uit Noord-Holland

  • 23 Juli 2010 - 19:52

    Gre En Berry:

    Lieve Sandra en Dennis

    We keken er erg naar uit naar je verslag ( heel leuk en mooi gedaan sandra)over de ontmoeting en heel erg fijn dat alles zo goed is gegaan en dat knuffelen zal je best goed hebben gedaan.
    Je hebt er nu wel een hele grote familie bij gekregen en leuk dat jullie zaterdag naar de familie gaan Zal je best naar uit kijken.Doe je ouders en Dennis en Raymond en Judith vooral de groetjes van ons en ook van ons een dikke knuffel voot jouw en maak er de komende dagen
    iets moois van en vooral ga er van genieten.

    Liefs van Gre en Berry

  • 23 Juli 2010 - 20:02

    Lida:

    hoi Sandra,en Dennis natuurlijk,we zijn heel blij voor je dat alles goed is gegaan en dat je ook al een hele familie hebt ontmoet heel veel plezier nog en geniet van alles de groeten van de schoontjes.

  • 23 Juli 2010 - 22:19

    Rowena:

    ooo san wat geweldig om dit te lezen! Het is wel heel bijzonder allemaal en fijn dat je zo goed ontvangen bent. Ben zo blij voor je, die kakelende familie ik zie je dr al helemaal tussen zitten haha
    Geniet van alle mooie momenten!
    XX

  • 24 Juli 2010 - 10:26

    Richard:

    Heej San & Den

    Goed om te lezen dat alles goed gaat!! Leuk dat de ontmoeting ook super ging!! Geniet er lkkr van.

    Groetjes Richard

  • 24 Juli 2010 - 15:42

    Carola:

    Hoi Sandra en Dennis

    Echt super om te lezen dat het zo goed is gegaan. Ja die taal is wel lastig maar met handen en voeten kom je ook een eind hoor. En wat een familie heb je er nu bij he. Veel plezier nog!
    Groetjes Carola

  • 24 Juli 2010 - 21:07

    Jolanda En Cees:

    Hoi lieverds,

    Nou Sandra, klasse hoor dat alles prima gaat en je zal merken dat de taal eigenlijk geen barrière zal zijn. Het bij elkaar zijn met de familie en familie......en het aanraken en knuffelen zegt zoveel meer dan welke woorden dan ook.
    Dikke knuffel van ons voor jullie allebei,

    Liefs

  • 26 Juli 2010 - 15:30

    Esther:

    Hoi san en familie,
    We zijn heel blij dat alles goed gaat daar en dat je je fam eindelijk ontmoet hebt. We wensen jullie nog heel veel plezier Oom Mart Tante Ank en Esther

  • 03 Augustus 2010 - 17:35

    Siego:

    hai sandra en dennis
    beetje laat met antwoorden,erg druk gehad.ben heel bly voor je dat de ontmoeting zo goed is verlopen.het is toch iets waar je al heel lang naar uitkykt.de foto,s zyn heel leuk ,je hoort er echt helemaal by.je weet wel wat je te doen als je weer thuis bent,spaans leren,maar dat gaat je wel lukken,want je weet waarvoor je het doet.groetjes siego

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Cali

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2010

cartagena

24 Juli 2010

lunch bij de familie

22 Juli 2010

de ontmoeting

19 Juli 2010

de eerste paar dagen

17 Juli 2010

En dan echt nog even.....
sandra milena

Actief sinds 07 Juli 2010
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 5541

Voorgaande reizen:

17 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: